کمربند نگهدارنده چمدان

بند نگهدارنده مخصوص چمدان مدل دو تایی، یکی از انواع تسمه چمدان برزنتی می باشد که در عین طراحی ساده بسیار کاربردی می باشد. این تسمه چمدان به گونه ای طراحی شده است تا شما براحتی بتوانید از آن بر روی چمدان هایی با سایز ای مختلف براحتی استفاده کنید.

 بند نگهدارنده چمدان دو تایی تک سبد

یکی از ویژگی های این تسمه محافظ چمدان، جنس بند های آن می باشد که از نوع برزنتی بوده که علاوه بر کیفیت از استقامت بالایی نیز برخوردار می باشد. این تسمه چمدان برزنتی را می توانید براحتی تغییر سایز دهید و بر اساس نیاز خود از آن استفاده کنید.

این محصول به صورت دو عددی اشاره می شود که شما می توانید از آن به صورت های مختلفی استفاده نمائید. به عنوان مثال می توانید از تسمه چمدان برزنتی فوق به صورت بعلاوه یا موازی استفاده کنید و حتی در صورت لزوم به صورت تکی استفاده کنید.

بند نگهدارنده چمدان را می توانید برای اتصال دو چمدان به یکدیگر استفاده کنید تا بتوانید آنها را راحتر جابجا کنید. این تسمه دارای قفل های خرچنگی از جنس پلاستیک بسیار با کیفیت و محکم می باشد.

فروشگاه اینترنتی تک سبد ارائه دهنده مدل های مختلف بند نگهدارنده چمدان می باشد که شما برای اطلاع از قیمت تسمه چمدان می توانید به این سایت مراجعه نمائید و ضمن خرید کالاها اصل و با کیفیت از تخفیفات ویژه این سایت بهرمند شوید.

از دیگر کاربرد های تسمه چمدان می توان به امکان بستن بار بر روی چرخ حمل بار اشاره کرد که جابجایی بار را راحتر می کند. بنابراین شما به این نکته واقف شدید که بند نگهدارنده چمدان را می توانید در موقعیت های مختلف براحتی مورد استفاده قرار دهید.

بند نگهدارنده چمدان تک سبد که با استفاده از نوار برزنتی با کیفیت تهیه شده است،  دارای طول ۱۷۶ سانتی مترمی باشد که به کمک سگک های تعبیه شده روی آن قابلیت کاهش سایز حد اقل طول ۹۴ را دارد.

برای مشاهده این محصول و خرید تسمه چمدان مدل رمز دار بر روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت : ۲۹۰۰۰  تومان

با مشاهده ویدئو زیر با این محصول بیشتر آشنا شوید

بستن