بند و تسمه چمدان رمزدار

تسمه چمدان، یکی از جدید ترین تجهیزات ایمنی سفر می باشد که به منظور تامین ایمنی وسایل درون چمدان شما در حین سفر طراحی شده است. یکی از انواع نمونه های بند نگهدارنده چمدان که از محبوبیت ویژه ای نیز برخوردار می باشد، تسمه چمدان رمز دار می باشد.

بند نگهدارنده مخصوص چمدان

 طراحی این محصول به این صورت می باشد که بر روی قفل حرچنگی آن امکان تنظیم رمز وجود دارد و شما می توانید براحتی یک رمز سه رقمی تعیین نمائید، به این ترتیب در پایانه‌های مسافر‌بری از ایمنی وسایل داخل چمدان یا ساک سفری خود اطمینان خواهید داشت.

تسمه چمدان رمز دار

با خرید بند نگهداره چمدان، امنیت وسایل شما در حین سفر تامین می شود و براحتی می توانید چمدان یا ساک سفری خود را به قسمت بار در ترمینال و پایانه های مسافربری تحویل دهید.

تسمه دور چمدان قابل تنظیم

تسمه چمدان رمز دار تک سبد با استفاده از بند های برزنتی بسیار با کیفیت و استحکام بالا تهیه شده است که بر روی آن سگک هایی به منظور تنظیم سایز بند نگهدارنده چمدان در نظر گرفته شده است.

خرید تسمه چمدان

با توجه به قابلیت تنظیم سایز تسمه چمدان تک سبد، شما می توانید از آن برای چمدان هایی با سایز های مختلف استفاده کنید. این بند در کمترین حالت دارای طول  ۱۰۲  سانتی مترو در بیشترین حالت دارای طول ۱۸۷ سانتی متر می باشد. شما می توانید از این تسمه برای اتصال دو چمدان نیز استفاده کنید تا راحتر بتوانید آنها را جابجا کنید.

این تسمه چمدان قفل دار، یک محصول ایرانی با کیفیت قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی می باشد که با استفاده از بهترین متریال به منظور استفاده هموطنان عزیزمان تولید شده است.

قیمت بند محافظ چمدان

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به ابعاد جمع و جور و وزن کم این محصول اشاره کرد که به شما این اکان را می دهد براحتی در حین سفر آن را همراه خود داشته باشید و با توجه به قابلیت شستشو بعد از هربار سفر می توانید آن را مورد نظافت و شستشو قرار دهید.

بند نگهدارنده مخصوص چمدان قیمت

برای مشاهده این محصول و خرید تسمه چمدان مدل رمز دار بر روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت : ۵۹۰۰۰  تومان

با مشاهده ویدئو زیر با این محصول بیشتر آشنا شوید

 

 

 

بستن