بند نگهدارنده ساک و چمدان تک سبد

بند نگهدارنده چمدان یا تسمه محافظ چمدان، یکی از تجهیزات ایمنی مناسب برای افرادی می باشد که به سفر رفتن علاقه مند می باشند یا به دلیل مشغله کاری مجبور به سفر رفتن می باشند. این تسمه به گونه ای طراحی شده است که بر روی چمدان بسته می شود و از باز شدن ناگهانی درب چمدان جلوگیری می کند.

بند نگهدارنده چمدان قیمت

تسمه محافظ چمدان مدل ضربدری، یکی از انواع نگهدارنده های مخصوص چمدان می باشد که دارای طراحی زیبا و کاربردی می باشد. این تسمه چمدان به گونه ای طراحی شده است که نه تنها برای محافظت از چمدان شما طراحی شده است بلکه کاربرد های دیگری نیز دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

تسمه محافظ چمدان

تسمه دور چمدان مدل ضربدری با استفاده از نوار های کشی بسیار با کیفیت تهیه شده است، که با توجه به سگک های تعبیه شده بر روی آن امکان تغییر اندازه را دارد. شما می توانید با این سگک ها براحتی اندازه این بند نگهدارنده چمدان را کوتاه کرده تا بتوانید برای چمدان هایی با سایز کوچکتر استفاده نمائید.

تسمه دور چمدان

بند نگهدارنده چمدان فوق را می توانید برای ثابت نگه داشتن بار بر روی چرخ های خرید استفاده نمائی البته این مورد تنها برای چرخ های خرید کوچک خانگی قابل استفاده می باشد.

تسمه چمدان

در طول سفر گاهی پیش می آید شما علاوه بر چمدان یک ساک دستی یا یک ساک سفری نیز به همراه دارید، با استفاده از تسمه محافظ چمدان می توانید ساک دستی یا ساک سفری خود را بر روی چمدان فیکس کرده تا راحتر حمل شود.

قیمت تسمه محافظ چمدان

با توجه به اینکه این بند نگهدارنده با استفاده از نوار های کشی با قابلیت کشان عالی ساخته شده است که قابلیت افزایش طول تا حد اکثر طول ۲۴۰ سانتی متر را داشته و به کمک سگک های تعبیه شده روی بند قابلیت کاهش ساز تا حد اقل طول ۸۰ سانتی متر را دارد.

تسمه محافظ چمدان

با توجه به قابلیت افزایش و کاهش طول این تسمه شما براحتی می توانید از آن برای برای چمدان هایی با سایز های مختلف استفاده کنید.

حرید تسمه محافظ چمدان

برای مشاهده این محصول و خرید تسمه چمدان مدل رمز دار بر روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت : ۲۹۰۰۰  تومان

با مشاهده ویدئو زیر با این محصول بیشتر آشنا شوید

بستن